שמלות כלה צנועות

לקראת היום החשוב שלך- החלק החשוב ביותר בחתונה (לפחות בשבילך) הוא השמלה.

התבוננת בדגמים השונים בקלייר והחלטת ללכת על עיצוב צנוע, כזה שעושה כבוד למשפחה, לאבא ואמא ולך עם עצמך. תני לי לחדש לך, שמלת כלה צנועה לא צריכה להיות משעממת או בסגנון ישן. היום הכלות הדתיות שלנו הן מודרניות, עם שיק מעלף וכאלו שאוהבות טוויסטים וכישרון עיצובי בכל פינה בשמלה.

הרשי לי לנפץ לך מיתוס – דווקא בשמלה צנועה יש הרבה יותר מקום למשחק, עם שילובי בדים, תחרות, שרוולים, מחשופים סגורים וחצאיות מהממות. מעצבת טובה תדע להוציא את הקסם ולשים את הדגשים במקומות הנכונים.

אצלנו בקלייר תוכלי לבחור מבין שמלות כלה צנועות בעיצובים שונים לגמרי אחד מהשני, מהממים כל אחד בפני עצמו, וכל שמלה בעיצוב מודרני, קפדני ומושקע עד הפרט האחרון. מדובר בשילוב אידיאלי של שמירה על צניעות וחדשנות. אני מאמינה שיש אינספור דרכים להדגיש את הנשיות שלך. יכול להיות שהדרך שלך היא לחשוף את הגב עם מחשוף עמוק, ויכול להיות שהדרך שלך היא שהבדים יעשו את העבודה בשבילך.

בשמלת כלה צנועה יש גם הרבה יותר אפשרות משחק עם גוונים שונים. צבעים מיוחדים כמו קפוצ'ינו או ורוד עתיק. יש גזרות שונות ושילובי בדים שונים, וכל אחד מהם מייצר שמלה שהיא עולם ומלואו. אני אוהבת לייצר שמלת כלה צנועה שמבליטה את הקימורים שלך, שומרת על הצניעות ונותנת טוויסט של צבע או מרקם.

רלוונטית לכל תקופה

שמלת כלה עם מחשוף סגור ושרוולים תמיד תהיה אלגנטית, אופנתית ומהממת. כזו שכל כלה תשמח לצעוד עימה לחופה. את יכולה ללכת על משהו סולידי וחלק, ואת יכולה ללכת על משהו מנצנץ או מלא מרקמים. אצלנו יש את כל הסגנונות.

אנחנו עדים ליותר ויותר סלביות שבוחרות בשמלה עם מחשוף סגור ושרוולים. החל מקייט מידלטון ומייגן מרקל ועד לסלביות המקומיות שלנו פה. צנוע חזק באופנה.

אז איך בוחרים שמלת כלה?

בחירת שמלת כלה היא עניין של אהבה. צוות הסטייליסטיות שלנו ישמח לסייע לך ולעזור לך לבחור את שמלת הכלה המושלמת מבין שמלות כלה צנועות כדי שתרגישי בנוח, מאוהבת והכי יפה בעולם ביום הגדול שלך. על מנת שתרגישי הכי טוב בעולם, נמדוד סגנונות שונים ונראה מה הכי מחמיא לך ומה את אוהבת.

אין תחליף לרגע שאת מול המראה, מסתכלת, מתרגשת ומתאהבת. שווה לנסות מספר דגמים בסטייל שונה אחד מהשני, רגע לפני שאת בוחרת את השמלה שהיא בול את. ברגע שתלבשי את השמלה שלך, את כבר תדעי. את תתרגשי, תרגישי נכון עמוק בבטן ותדעי שזה זה. ברגע שיש לך את ההרגשה הזו- לא צריך להמשיך למדוד. לכי על מה שהלב אומר.

ב"קלייר" שמלות כלה תוכלו למצוא שמלות כלה צנועות וסגנונות רבים נוספים.

אתן מוזמנות לפנות אלינו בטלפון 053-8401235  או באתר האינטרנט  https://www.clair-bridal.com/