כך תראי שזופה ורעננה במסיבה

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לקבל מראה שזוף היא באמצעות ברונזר. ניתן לעשות זאת בשתי דרכים:

1. שימוש בברונזר על הפנים, הצוואר והחזה לזוהר נשיקת שמש.

2. הוספה לנקודות הגבוהות של הפנים שלך למראה טבעי יותר.

מאמר זה יעזור לך להחליט איזו דרך היא הטובה ביותר עבורך וכיצד ליישם אותה!

ישנן דרכים רבות ושונות להשיג מראה שזוף ללא שמש. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שיזוף עצמי. שיזוף עצמי הוא דרך בטוחה להשיג את הזוהר הבריא הרצוי. זה גם עוזר לאנשים הסובלים ממחלות עור כמו ויטיליגו, מה שגורם להם לאבד את הפיגמנטציה הטבעית בעור. עם שיזוף עצמי, אתה עדיין יכול לזייף שיזוף ולהרגיש בטוח במראה שלך.

קרמים לשיזוף עצמי מגיעים בצורות רבות ושונות כולל קרמים, תרסיסים וסבונים; לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. הדרך הטובה ביותר לגלות איזה מוצר יתאים לך היא על ידי התנסות באפשרויות שונות או על ידי התייעצות עם רופא העור שלך לקבלת ייעוץ לגבי מה שיתאים ביותר לסוג ומצב העור שלך.

ברונזר הוא מוצר איפור המשמש ליצירת מראה שזוף. זה יכול לשמש לתיאום עדין של הפנים והגוף, או שהוא יכול לשמש כחומר ברונזה. איפור ברונזר נמרח בדרך כלל לאחר מריחת בסיס או פודרה על העור, על מנת לתת אשליה של מראה מנשק שמש.

איך להשתמש בברונזר?

ישנן דרכים רבות לשים ברונזר בצורה נכונה. דרך אחת היא להשתמש באצבעות, אבל זה יכול להקשות עליך אם יש לך ידיים קטנות יותר. דרך נוספת תהיה להשתמש במברשת ואז לטאטא אותה על פניך בתנועות מעגליות. אתה יכול גם להשתמש במברשת סומק עגולה ליותר דיוק. אם אתה רוצה יישום מדויק יותר, השתמש במברשת קונטור עם זיפים ארוכים למיזוג ושליטה קלים.