הכירו את רוני זהבי, מנכ"ל הייבוב

בשלהי שנת 2015 הקים רוני זהבי את חברת הייבוב, בה מכהן כמנכ"ל ובעלים שותף. אותה הייבוב היא סימן דרך מובהק בדרכו של זהבי למען הגשמת חזונו ומטרותיו העסקיות, בהן המטרה העילאית בפועלו של זהבי לאורך השנים: העצמת תרבות ארגונית בצמיחה מהירה ופיתוח עסקי עבור עסקים קטנים ובינוניים. כיום, עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בהובלת חברות SaaS בזירה הבינלאומית, וכן מעל 1,500 חברות בינלאומיות כלקוחות, זהבי ללא ספק, טבע טביעת רגל משמעותית וחד משמעית בעולם העסקי. טביעת רגל אשר השפיעה ומשפיעה בכל יום, ולמעשה, בכל רגע, על אחרים ומסייעת להם בצמיחה. 

ניסיונו המקצועי של רוני זהבי

זהבי, לאורך פועלו כאמור, עסק בפיתוח עסקי על גווניו, רכש כלים, העביר את משנתו, ורכש ניסיון רב על מנת להגיע לנקודת הציון בה הוא נמצא היום. במהלך פועלו היו נקודות ציון כמו שותפות בחברת Partners Venture Bessemer, ייסוד חברת Cotendo וכן כהונה כמנכ"ל ושותף, ייסוד ושותפות בחברת TeamB Cybersecurity ועוד תפקידים משמעותיים נוספים

כל אלו ועוד סייעו משמעותית לזהבי לרכוש את הכלים המדויקים בהם הוא מצויד כיום על מנת להעניק ללקוחותיו את הטוב ביותר שניתן, ומעבר לכך. כתוצאה מניסיונו הרב של רוני זהבי, הוא הקים את חברת הייבוב, חברת סטרטאפ בריטית בעלת פיתוח ישראלי, פיתחה מערכת מבוססת ענן למנהלי משאבי אנוש בחברות קטנות ובינוניות. הייבוב יצרה את פלטפורמת ניהול העובדים הגדולה כיום בשוק ונותנת את אותותיה לכך בהסתכלות יומית ושנתית כאחד. 

מטרתה של הייבוב

מטרתה של הייבוב היא להביא חדשנות טכנולוגית ומעשית לתחום משאבי האנוש בדמות של מערכת מבוססת מידע ונתונים. נתונים אלו למעשה נלקחים בחשבון בכל החלטה המתקבלת בעסק בתחום משאבי האנוש, בצורה בדוקה ובריאה שמאפשרת לעסק צמיחה מהירה יותר. וכך, מושגות שתי מטרות עיקריות: סדר מופתי בעסק בהתנהלות היום יומית, וכמובן- צמיחה מהירה ופיתוח עסקי.

החברה כיום

כיום, הייבוב מתרחבת למבחר נקודות ברחבי העולם כגון באירופה, אוסטרליה, ניו יורק, קנדה, הולנד ותל אביב. כל אלה מונים כ-500 עובדים ומעניקים שירות ליותר מ-1,500 חברות בינלאומיות כלקוחות. בין חברות בינלאומיות אלו Cazoo, Gong, Happy Socks, Hopin, Monzo, Fiverr, ו- VaynerMedia.

לאור פעילותה רבת ההיקף, הייבוב כיום מוגדרת כחברת יוניקורן, אשר גייסה קרוב ל-274 מיליון דולר, בשלושה סבבי גיוס השקעות (A, B, C) סה"כ עד היום. מתוכם, גייסה החברה בשנת 2021 את הגיוס הגדול ביותר שלה עד היום, על סך של 150 מיליון דולר לפי שווי של 1.65 מיליארד דולר. כמובן, שזהבי לא נח על זרי הדפנה, וממשיך בפועלו אל עבר המטרה העיקרית והיא לסייע לכמה שיותר עסקים לגדול ולצמוח ולהגיע אל המנוחה והנחלה האידיאלית בעבורם. זהבי מאמין שבאמצעות כלים משמעותיים, כל עסק יכול להגיע ליעד, וכל שאלו צריכים הוא סך הכל – סיוע בניווט.