יום הולדת לבן הזוג? כך תרימי מסיבה שהוא לא ישכח

אם בתחילת הדרך חגיגות יום ההולדת שלכם הסתכמו לרוב בערב זוגי במסעדה או בבילוי אינטימי בצימר, הרי שבשלב מסוים מגיע יום ההולדת שמעורר את הצורך בציון ובחגיגה בחברת בני משפחה וחברים עם אלמנט הפתעה מרגש. בין אם מדובר ביום הולדת של "החלפת קידומת" ובין אם באירוע יום הולדת אשר מסיבה אחרת תרצי להשקיע באופן יוצא דופן, מסיבת הפתעה היא תמיד הפקה הדורשת תכנון והשקעה, החל מן הפרטים הקטנים ביותר. לשם כך, ריכזנו עבורך כאן חמישה טיפים שיוכלו לסייע לך להפיק מסיבת הפתעה מיוחדת שהוא לא ישכח:

  1. לפני הכל, לוקיישן – ראשית כדי "לייחד" את האירוע כדאי לבחור מקום מיוחד לחגוג בו, במיקום אטרקטיבי וייחודי תוך התאמה לכמות האורחים ולסגנון האירוע, כאשר חשוב לבחור מקום הכולל שירות וליוו עם ציוד מתאים דוגמת מערכת מדיה ובידור, מקרן להצגת סרטון/תמונות, וכן גם כמובן נגישות לאורחים וחנייה. לאירוע יום הולדת לבעל בהפתעה פחות מומלץ לבחור בסביבה הביתית שתצריך התאמה ועבודה רבה ותספק חוויה יום יומית יותר.


>> מחפשת מקום מיוחד למסיבת יום הולדת באווירת
VIP לבן הזוג? לחצי כאן.

  • המוזמנים – חשוב לתכנן מראש את אופי המסיבה ובהתאמה גם את המוזמנים. באירוע גדול יותר ניתן להזמין חברים מהעבודה ומכרים נוספים (לימודים, סביבת מגורים וכו') לצד החברים הקרובים והקבועים, בעוד שבאירוע אינטימי יותר נבחר בקפידה את המשתתפים ונסתפק בחברים הקרובים בלבד, לתחושת נינוחות ולאירוע מרגש ומדויק. בכל מקרה חשוב להוציא הזמנה מסודרת למוזמנים לפחות כשבועיים בטרם האירוע, תוך מתן דגש על אלמנט ההפתעה ושמירה על סודיות מוחלטת כמובן.
  • הכיבוד – מסיבת יום הולדת למוזמנים בוגרים מחייבת השקעה בהסעדה איכותית, הרבה מעבר לחטיפים ונשנושים קלים, כאשר את סגנון הארוחה רצוי להתאים לסגנון המקום. במקום פתוח ובעונות הנוחות ניתן לשלב ארוחת ברביקיו שתכלול שולחן סלטים עשיר ונתחי בשר שנצלים במקום לאורך האירוע, ובאירועים במקום סגור ניתן לשלב מגשי כיבוד עשירים, מזנון חופשי, דוכני מזון ועוד. לא לשכוח להשקיע גם בפינוקים מתוקים, כי גם הבוגרים שבינינו אוהבים להמתיק באירועים.
  • אלכוהול – חשוב כמובן לדאוג גם לאלכוהול איכותי בכמות נדיבה ומספקת לכלל האורחים שיאפשר היטב את תחושת החגיגה וישלים את האירוח. ניתן כיום לרכוש אלכוהול בכמות סיטונאית במגוון בחנויות ייעודיות או באמצעות אתרי אינטרנט לשיווק אלכוהול ישירות למקום האירוע.    
  • וכמובן, מצגת/סרטון – על מנת להרים לחתן יום ההולדת ולהקדיש לו את תשומת הלב הראויה מומלץ להכין מראש סרטון משעשע שיכלול תמונות מחוויות שונות לאורך השנים, ברכות מוקלטות מחברים, קרובי משפחה וכו'.